Cauta
  • *** PRESEDINTELE PDL BACAU A FOST DESEMNAT SA PREIA PORTOFOLIUL INTERNELOR IN NOUL GUVERN CONDUS DE FOSTUL DIRECTOR AL SIE, MIHAI RAZVAN UNGUREANU. BERCA URMEAZA SA-L INLOCUIASCA IN FUNCTIE PE TRAIAN IGAS *** DEPASITI TOTAL DE NINSORILE DE LA INCEPUTUL LUI FEBRUARIE, EDILII BACAULUI PAR SA SE FI DEZMETICIT ABIA IN CEASUL AL DOISPREZECELEA. INTR-UN HEI-RUP CARACTERISTIC ADMINISTRATIEI STAVARACHE, LUNI NOAPTE MAI MULTE UTILAJE DE DESZAPEZIT SI-AU FACUT DE TREABA PE CELE MAI IMPORTANTE ARTERE ALE MUNICIPIULUI. SUTE DE TONE DE ZAPADA AU FOST DEPOZITATE IN VECINATATEA STADIONULUI MUNICIPAL, PE LOCUL FOSTULUI PARCULET AL COPIILOR. ZECI DE STRAZI DIN CARTIERELE MARGINASE AU FOST TRECUTE, INSA, CU VEDEREA, SERVICIILE OFERITE DE MUNICIPALITATE FIIND CU MULT SUB NIVELUL TAXELOR SI IMPOZITELOR SUPORTATE DE CONTRIBUABILII BACAUANI *** PE TOATE DRUMURILE DIN JUDETUL BACAU SE CIRCULA IN CONDITII DE IARNA. MARTI DIMINEATA, SI DRUMUL NATIONAL 2F BACAU - VASLUI A FOST REDESCHIS TRAFICULUI, DUPA CE NICIO MASINA NU A AVUT UNDA VERDE DE CIRCULATIE MAI BINE DE 48 DE ORE. IN SCHIMB AU APARUT RESTRICTII LA IESIREA DIN BACAU SPRE ONESTI, PE DN 11, UNDE AUTOVEHICULELE DE MARE TONAJ AU FOST INTOARSE DIN DRUM, LA FEL SI AUTOTURISMELE CARE INTENTIONAU SA AJUNGA IN CENTRUL TARII, ACOLO UNDE DRUMURILE SUNT INCHISE *** NICIUN TIR NU MAI IESE DIN MUNICIPIUL BACAU. ZECI DE MASINI DE TRANSPORT MARFA CARE INTENTIONAU SA IASA PE DRUMUL EUROPEAN 85 PENTRU A AJUNGE IN SUDUL TARII AU FOST TRASE PE DREAPTA DE AGENTII DE LA RUTIERA. UNELE AU STATIONAT PE MARGINEA STRAZII PE CALEA REPUBLICII, IN VREME CE ALTELE AU FOST DUSE IN PARCARILE MARILOR SOCIETATI DE PE STRADA CHIMIEI. OPRITI DE MAI BINE DE 24 DE ORE, CU REZERVORUL MAI MULT GOL SI FARA SUFICIENTI BANI IN BUZUNARE, UNII DINTRE SOFERI AU INCEPUT SA SE CERTE CU POLITISTII *** SUTE DE SCOLI AU FOST INCHISE MARTI SI PROBABIL ASA VOR RAMANE SI MIERCURI. SAPTE DRUMURI JUDETENE SUNT IN CONTINUARE BLOCATE, IAR CATEVA SATE SUNT PARTIAL IZOLATE DIN ACEST MOTIV. VESTEA PROASTA ESTE CA DESI IESIM DE SUB INCIDENTA UNUI COD GALBEN DE NINSORI INTRAM SUB INCIDENTA ALTUIA: UN COD GALBEN DE GER VALABIL PENTRU TOATA TARA PANA PE 12 FEBRUARIE *** POTRIVIT RECOMANDARILOR MINISTERULUI EDUCATIEI, LA NIVELUL UNITATILOR DE INVATAMANT CU NIVEL PRIMAR TREBUIE CONSTITUITE COMISII DE ORGANIZARE SI DESFASURARE A INSCRIERII ELEVILOR IN CLASA PREGATITOARE SI CLASA I PENTRU ANUL SCOLAR 2012-2013 *** CONDUCEREA MINISTERULUI MUNCII A ANUNTAT CA, POTRIVIT CODULUI FISCAL, PRIMARIILE POT APROBA ESALONAREA PLATII DATORIILOR LA BUGETUL LOCAL, INREGISTRATE DE CATRE PERSOANELE SINGURE SI FAMILIILE SARACE *** SE VA REVENI LA ACORDAREA CREDITELOR AVANTAJOASE PENTRU CREAREA DE NOI LOCURI DE MUNCA, IAR AGENTII ECONOMICI VOR FI STIMULATI SA ANGAJEZE PERSOANE BENEFICIARE DE AJUTOR SOCIAL. TOTODATA, SOMERII NEINDEMNIZATI VOR FI INCURAJATI SA URMEZE CURSURI DE FORMARE PROFESIONALA. STAGIUL DE COTIZARE LA SOMAJ PENTRU UNII SALARIATI VA FI MAI MIC *** VOLEI MASCULIN / DIVIZIA A2: STIINTA BACAU - CSS CFR BUCURESTI 3:0 (25-23, 25-18, 25-15) *** FOTBAL / LIGA A II-A: MECIUL AMICAL DINTRE CSMS IASI SI FCM BACAU A FOST AMANAT CU O ZI, URMAND SA SE DESFASOARE JOI DUPA-AMIAZA ***
DESTEPTAREA DE SEARA10/12/2008


Desteptarea de Seara este cel mai bun talk show din media bacauana. Si asta pentru ca invitatii sunt obligati sa spuna lucrurilor pe nume. Mai mult, cei care participa la aceasta emisiune stiu deja ca, vorba moderatorului, "nu o pot da dupa cires". In plus, Desteptarea de Seara este emisiunea in care, dincolo de ceea ce se intampla in platou, telespectatorii au un cuvant de spus! In direct si necenzurat!



Scrie un comentariu
Campurile obligatorii sunt marcate cu *.

In cazul in care codul nu este lizibil click aici pentru a genera altul.
 
Anonymous
#74 : 12/01/2012, 09:19
Sesizare catre E-on Gaz Bacau!
Vreau sa fac o sesizare, anume un "smecher" s-a racordat la reteaua de gaze acum 2-3 luni, mai exact si-a pus centrala de apartament..dar fara contor ,deci de atunci foloseste gaz cu centrala fara a da socoteala la nimeni...
Adresa : Stadionului 10,bl 10,sc.B, RUGINA C-TIN
Cristina
#73 : 22/11/2011, 19:28
Buna seara domnul Botin,
Urmaresc emisiunile realizate de dumneavostra.Va rog sa realiza-ti o emisiune cu ceea ce se intampla la Complexul Muzeal" Iulian Antonescu" Bacau.Maine are loc cica asa zis concurs pentru ocuparea funtiei de director.Nu stiu de ce mai are loc acest concurs daca deja se stie castigatorul.Din zvonuri se aude ca deja concursul e luat de Dana Macsim.Cine aceasta doamna?, care habar nu are despre legea muzeelor?
Uita-ti cine e:
Ii dati prea multa importanta,acestei mari "vedete" transformata in gogosereasa,langosereasa, placintareasa.Daca nu avea salariati sigur ea framinta gogosi pe care le vindea rincede.Asadar supermegaextragiga si-a gasit un nou job ,director la centrul CS aici sigur cu experieta acumulata din mediul privat si media deja face POALE-N BRIU.

01-04-2010



Dana Macsim, şefă la „Carmen Saeculare"
Dana Macsim, fosta reprezentantă a Consiliului Judeţean Neamţ în relaţiile cu mass-media, a avansat şi a ajuns director la una dintre instituţiile de cultură din Neamţ, scrie Realitatea media.
Se poate spune că numirea acesteia ca director interimar la Centrul pentru Cultură şi Arte "Carmen Saeculare" reprezintă o mişcare înţeleaptă din partea preşedintelui Consiliului Judeţean Neamţ, Vasile Pruteanu, care nu a dat nici un semn că ar avea nevoie de vreun alt consilier pe probleme de presă.
Dana Macsim preia acum una dintre cele mai dificile instituţii de cultură, unde va trebui să aplice şi hotărârea Consiliului Judeţean Neamţ, luată în aceeaşi zi cu numirea, prin care s-a aprobat desfiinţarea a 12,5 posturi pe diferite niveluri din cadrul instituţiei.
După cum a promis Vasile Pruteanu, prima schimbare a fostă făcută, iar demisionarul Ionuţ Cucoară a fost înlocuit. Urmează ca în continuare să aflăm şi rezultatele evaluărilor făcute de juriştii Consiliului Judeţean în cadrul centrului.
Vasile Pruteanu a avut deja o întâlnire cu toţi directorii şi contabilii şefi ai instituţiilor finanţate de Consiliul Judeţean Neamţ, în cadrul căreia le-a amintit că modul în care aleg să cheltuiască banul public este foarte atent urmărit şi că relaţiile dintre şefi şi contabili trebuie să fie normale şi transparente

01-04-2010



Dana Macsim, şefă la „Carmen Saeculare"
Dana Macsim, fosta reprezentantă a Consiliului Judeţean Neamţ în relaţiile cu mass-media, a avansat şi a ajuns director la una dintre instituţiile de cultură din Neamţ, scrie Realitatea media.
Se poate spune că numirea acesteia ca director interimar la Centrul pentru Cultură şi Arte "Carmen Saeculare" reprezintă o mişcare înţeleaptă din partea preşedintelui Consiliului Judeţean Neamţ, Vasile Pruteanu, care nu a dat nici un semn că ar avea nevoie de vreun alt consilier pe probleme de presă.
Dana Macsim preia acum una dintre cele mai dificile instituţii de cultură, unde va trebui să aplice şi hotărârea Consiliului Judeţean Neamţ, luată în aceeaşi zi cu numirea, prin care s-a aprobat desfiinţarea a 12,5 posturi pe diferite niveluri din cadrul instituţiei.
După cum a promis Vasile Pruteanu, prima schimbare a fostă făcută, iar demisionarul Ionuţ Cucoară a fost înlocuit. Urmează ca în continuare să aflăm şi rezultatele evaluărilor făcute de juriştii Consiliului Judeţean în cadrul centrului.
Vasile Pruteanu a avut deja o întâlnire cu toţi directorii şi contabilii şefi ai instituţiilor finanţate de Consiliul Judeţean Neamţ, în cadrul căreia le-a amintit că modul în care aleg să cheltuiască banul public este foarte atent urmărit şi că relaţiile dintre şefi şi contabili trebuie să fie normale şi transparente.


Alte tiluri din
Neamţ



• Piatra Neamţ • Curtea Domnească este în plin proces de restaurare
• Piatra Neamţ • A început amenajarea zonei turistice pe masivul Cozla
• Trei cazuri de turbare la animale
• Primăria vrea banii Ministerului Dezvoltării pentru amenajarea pietonalului
• Fraudă la bancomate
• Neamţ • Şomeri de lux
1. pupaza pusa pe pile
de viorel(v...0@yahoo.com) la data de joi, 01 aprilie 2010
prietenii stiu de ce a ajuns aceasta pupaza sefa peste o institutie de folclor cu traditie in neamt; isi pregateste stefan o noua generatie de folcloriste?
2. probabil stie ce e aia CAPRA!
de dedilia(...) la data de joi, 01 aprilie 2010
Nu conteaza ca nici macar nu cunoaste zonele folclorice din Neamt. Daca stie ce e aia CAPRA (nu ca pozitie ...) ci ca statut in fata partidului e tare fata asta...
\r\nNu mai conteaza ca nu a condus in viata ei nici o echipa de zugravi, e inca tanara, libera (40 de ani fara verigheta) deci e buna sa distruga de tot o institutie care altadata chiar era onorabila.
\r\nComparati macar \"priceperea\" acestei cuconite cu profesionalismul lui Horia Alupului Rus si va dati seama unde am ajuns...
3. Schimburi culturale cu Sighisoara?
de dorel(...) la data de miercuri, 07 aprilie 2010
Sa vezi de acum schimburi culturale cu Sighisoara, cu orasul unde isi are afacerea iubitul principal... Aia vor trimite strajeri iar Neamtul folcloriste cu directoarea in frunte...
4.
de magda(m...e@yahoo.com) la data de sambata, 10 aprilie 2010
ehehe, ce misto... ce viata, ce misto... poate isi mai aduc aminte colegii ei de generatie ce \"miss\" era Dana in liceu, prin a 9-a, a 10-a pt baietii de a 12-a si nu numai...
\r\nE cam greu acum, la aproape 40 de ani, sa mai gasesti unul sa-ti puna verigheta...
5. FUFELE SUNT AVANSATE
de marcu(...) la data de duminica, 18 aprilie 2010
asta e. dintotdeauna. fufele avanseaza, frate...
6. Schimburi culturale cu Sighisoara, marca Dana Macsim!
de Ovidiu Coman(o...n@yahoo.com) la data de marti, 01 iunie 2010
Dana Macsim a fost numita sefa la \"Carmen Saeculare\" doar pentru ca folcloristele lui Pinalty sa se poata perfectiona sub atenta supraveghere si coordonare a unei \"profesioniste in domeniu\" (vezi youtube tag Sighisoara). Schimburile culturale dintre Neamt si Sighisoara sunt o necesitate deoarece CJ Neamt a restaurat Cetatea Neamtului iar cei din Sighisoara au paladin, tobosar si cavaleri; ei ne ofera sprijin in cavaleri pentru Cetatea Neamtului iar noi le oferim folcloriste pentru festivalul lor medieval si asta pentru ca turistul strain sa aiba un motiv intemeiat de a veni la Sighisoara in an de criza economica (eu as avea nevoie de un bonus pentru a merge in an de criza la Sighisoara doar ca sa vad si sa fac poze cu o cetate care nu pleaca nicaieri si pe care o pot vedea si intr-un an de crestere economica). Folosindu-se de aceste schimburi culturale si de functia de directoare, Dana Macsim poate merge cand vrea la Sighisoara ca sa isi vada iubitul. Pentru ca suntem in Romania, nu vad de ce deplasarile care imbina utilul cu placutul sa nu fie in interes de serviciu si prin urmare sa se pot face oricand pentru ca salariul merge iar costurile deplasarii se deconteaza de catre institutia pe care o conduce \"domnisoara\" iar rezultatele acestor deplasari sa se materializeze printr-un contract de colaborare sau parteneriat cu firma patronata de anume domn Adrian Bors din Sighisoara. Pentru ca acum au bani de hotel, singura pierdere va fi pentru paparazii care nu o vor mai putea sa ii surprinda pe cei doi facand sex prin parcarile din zona Sighisoarei
\r\nIn plus, cred ca nimeni nu ar fi surprins daca Dana Macsim ar reveni la National TV cu o emisiune numita Hoinar de Mures.
7. 1 milion de euro
de Claudiu (c...r@yahoo.com) la data de joi, 14 octombrie 2010
Schimburile culturale cu Sighisoara realizate de Dana Macsim si despre care vorbeste Ovidiu, ne-au costat pe noi cei din judetul Neamt aproximativ 1 milion de euro; bani obtinuti de la contribuabilul nemtean si oferiti cu multa generozitate de CJ Neamt si PDL Neamt pentru \"clienta\" lor de lux care e mare sefa la Carmen Saeculare.
\r\nBani au fost alocati de CJ Neamt dar s-au pierdut in conturile Danei Macsim si ale afaceristului ei cu nume de punct de frontiera din Sighisoara.
\r\nTrustul Intact care a fost partener media la festivalul medieval din Sighisoara, s-a suparat foarte tare cand a aflat ca festivalul lor este finantat si cu bani portocali si l-au luat la intrebari pe Dorin Danesan, primarul Sighisoarei care a aratat cu documente ca nu a primit nici un euro de la Neamt.
\r\nIntrebare: unde este milionul de euro dat de CJ Neamt lui Dana Macsim?
\r\nInfo: in plus, stiati ca pentru prapadita aceea de stana de la strand, Dana Macsim directoarea de la Carmen Saeculare a platit 750000 euro. E directoare de mai putin de un an si deja a topit aproape 2 milioane de euro intr-un an de criza economica!


Am intrat in posesia proiectului de management castigator la concursul pentru ocuparea postului de manager al Centrului Cultural “Jean Bart” din Tulcea din 2010, semnat de Alexandru Boureanu, proiect despre care s-a vehiculat ca ar fi fost “sursa de inspiratie” pentru castigatoarea postului de manager al Centrului “Carmen Saeculare”, Dana Macsim. Pe principiul ce-i in mana nu-i minciuna, am comparat versiunea de proiect a domnului Alexandru Boureanu cu versiunea doamnei Dana Macsim si am constatat cu stupoare ca nu trebuie sa fii un erudit sau sa faci parte din comisia de evaluare a proiectelor ca sa iti dai seama ca seamana ca doua picaturi de apa. In continuare, va prezentam o serie de print-screen-uri ale celor doua proiecte pentru a decide si dumneavoastra daca vorbim de plagiat sau nu. De la culorile folosite, pana la tipul de font, dimensiunea fontului si structura proiectului, dar si elemente de continut, totul seamana.Multumesc!.Mult succes!
Eduard
#72 : 08/11/2011, 22:25
E chiar ilar, se va face centura Bacaului pe banii primariei si a Consiliului judetean, asa cum au facut si cu spitalul. S-au apucat de el fara sa aibe banii toti, de aceea e in stadiul in care este actual. Asa cum eu ma apuc sa-mi fac casa, ma laud la toata lumea cu asta, am bani doar pentru fundatie, o fac, dar nu termin casa, in schimb ma laud la toata opinia publica, ca eu imi fac casa.....
IONELA
#71 : 08/11/2011, 09:05
Buna ziua , ma numesc Frasinescu Ionela si sunt presedinte la Asociatia NR. 90 din Bacau de aproape un an de zile.
Pe langa faptul ca am preluat asociatia cu datorii la furnizorul Cet si o delapidare de aproape un miliard vechi ,am reusit sa platesc catre CET SA BACAU 120.000 LEI .
Sa trecem la ce vreau eu sa spun , cea mai mare problema cu care ma confrunt la Asociatie este furnizorul Cet, sa va dau un exemplu.
Anul trecut inainte de a deveni eu presedinte de asociatie sau incheiat Conventii individuale cu CET SA BACAU, ca sa ma trezesc ca primesc o adreasa prin care ne instiinteaza ca doi locatari din asociatie care au Conventie individuala si au primit factura indivuala nu si-au achitat factura catre SC CET SA BACAU si cheama asociatia la conciliere , daca nu debitul respectivilor locatari il considera ca debit al asociatiei.
Conform Art.4 lit.c , HCL 418/2010 la care fac referire in adresa , din Conventia Individula spune ca furnizorul are obligatia:
" sa aiba acces pe peropritatea consumatorului pentru inchiderea si sigilarea instalatiilor individuale de utilizare a energiei termice, in cazul in care consumatorul nu achita contravaloarea energiei termice furnizate in cel mult 30 de zile calendaristice de la data expirarii termenului de plata a facurilor , si sa solicite in instanta recuperarea debitelor si, dupa caz, accesul pe peroprietatea consumatorului pentru inchiderea si sigilarea instalatiilor de utilizare a energiei termice , in cazul in care consumatorul refuza accesul in propritatea sa. "
D-l Botin spuneti-mi si mie daca vi se pare normal ca furnizorul SC CET SA BACAU , sa puna in spatele utilizatorului , adica a asocietie debitul celor doi atat timp cat scrie negru pe alb in conventie.
Cred ca cei del la SC CET SA BACAU stau de vorba cu vechiul presedinte al asociatie si nu cu o persoana care stie totusi legislatia.
Si inca ceva eu ca presedinte de Asociatie nu oblig locatarii sa faca Cinventie Individuala cu SC CET SA BACAU, eu personal as vrea ca toti presedintii de asociatie sa ne unim si sa contestam HCL 320/2011, iar AsociatiA Nr. 90 al carei presedinte sunt eu nu am semnat contractul cu CET BACAU , merg pe vechiul contract , mi se pare o aberatie ca in fiecare an sa vii cu un alte contract atat timp cat ai semnat un contract pe o perioada nedeterminata, eventul avii cu un Act Aditional la contractul vechi.Ar fi mai multe de spus , dar din pacate umplu pagina .

Va multumesc.
Popescu
#70 : 21/10/2011, 18:42
Buna seara
Am o intrebare si va rog sa ma afutati
locuiesc in Bacau str. Maeasesti bloc 12 Asociatia de proprietari nr 1 si luna de luna de ani de zile platesc atata eu cat si toti locatarii blocului pierderi de apa dar luna de luna in ultimele luni am platit fiecare cate 4 mc de apa
Va rog sa ma credeti ca nu e posibil asa cexa nu sunt pierderi de apa incarca cei de la RAGC factura dar asta lun de luna de ani de zile
Cui trebuie sa facem reclamatie dar sa si rezolve?
sa vina sa verifice ce factureaza cei de la RAGC
Anonymous
#69 : 10/10/2011, 17:09
Buna ziua.Angajatii primariei merg in timpul programului de lucru la instruirea pentru recensamant.Cred ca cei care vor sa participe la efecuarea recensmantului trebuiau sa-si ia concediul de odihna si sa-l foloseasca in acest scop.Avand in vedere ca printre cei care au fost disponibilizati au fost si oameni care si-au vazut de treaba dar nu au avut relatii, ma intreb cum poate domnul primar, viceprimar si ceilalti sa accepte asa ceva cand ei au considerat ca au ramas in primarie numai oamenii cei mai capabili si seriosi.
Anonymous
#68 : 20/09/2011, 13:36
"Cartonul" vad ca l-ati schimbat. Dar comentariul, tot acelasi?
parinte
#67 : 02/09/2011, 16:36
parintii au fost chemati la gradinita de cucu si de maftei tincuta. toti parintii de la grupa am fost contactati sa faca galere.nu s-au dus decat 5parinti la interviu. de ce nu ne cheama nici o televiziune mai suntem 25 care doamna firuta nu ne-a facut nimic si o vrem la grupa. si lor s-a demonstrat ca nu le-a facut nimic sunt manipulati aduceti- va aminte cand am fost chemati la inspectorat si am fost obligati sa o dam pe doamna firutadin invatamantsi toti am refuzat.
parinte
#66 : 02/09/2011, 15:14
actuala directoare de la gradinita 33 este cu doua fete. noua parintilor ne spune ca doamna firuta vafi la grupa iar la presa spune ca va fi la grupa mica. vren ca doamna firuta sa fie la grupa mijlocie. nu incercati sa ne prostiti domna director ca nu mai merge.
parinte
#65 : 19/08/2011, 18:04
nu te mai da drept parinte sunteti rudele directoarei sau chiar ea fosta daca nu a fost vinovata de ce a demiso doamna firuta sia reluat activitatea daca a fost nevinovata...sa nu mai fie primita la gradinita fosta directoare nu e rusine ca a pus parintii sa minta si cati bani a luat spaga
parinte
#64 : 08/08/2011, 16:09
isj trebuie sa ia masuri urgente sa o dea pe administratora daraban ionela afara. ne-a luat bani si in vacanta fara chitanta.pentru curatenie.a incasat bani pentru hrana copiilor la fel.daca iispunem sa ne dea chitanta ne vorbeste urat si ne spune sa ducem copilul la alta gradinita asta pentru ca mama ei e fosta directoare ea a adus-o si comportamentul lasa de dorit.
PARINTE
#63 : 06/08/2011, 18:46
AM CUNOSCUTO SI EU PE DOAMNA PANTIRU FIRUTA.AM AVUT COPILUL LA GRADINITA DE VARA SI A STAT 2 SAPTAMANI DE DIMINEATA PANA SEARA NUMAI CU EA.VREAU SA VA SPUN CA TOTI COPIII AU INDRAGITO SI NU VOIAU SA MAI PLECE DE LA GRADINITA.A FACUT ACTIVITATI CU COPIII AM VAZUT CE A INVATAT COPILUL MEU.O EDUCATOARE FOARTE BUNA PREGATITA PROFESIONAL.MULTUMIM DOAMNA EDUCATOARE,TOT RESPECTUL PENTRU DUMNEAVOASTRA.
parinte
#62 : 03/07/2011, 13:50
ne bucuram enorm ca a venit.pentru 2 parinti care au mintit eu sa fiu in locul ei nu v-as mai primi.sunteti niste mincinosi nu va e teama de dumnezeu////////
PARINTE
#61 : 28/06/2011, 14:47
d-na educatoare Pantiru Firuta s-a reintors in randul copiilor. Ce masura ia inspectoratul scolar ????
marilena
#60 : 17/06/2011, 22:25
Domnule Botin,

Ce asculatori aveti?! Auzi... cainii nu au suflet! Doamne fereste!!!
Cine nu iubeste un animal, nu va putea iubi pe nimeni.
Iar cu "votul" unor asemenea persoane ajungem sa traim cum traim.
adelaida
#59 : 17/06/2011, 22:22
Am adoptat 2 caini din adapostul CFR.
Nu mergeti sa vedeti ce tristete e acolo?
Nu veti putea pleca fara un animal de acolo...
OANA
#58 : 17/06/2011, 22:20
Copilul meu nu va fi atacat niciodata de un caine.
Stiti de ce? Pentru ca l-am invatat sa se apropie cu mila si dragoste de un animal.
AICI E DIFERENTA.
paraschiva
#57 : 17/06/2011, 22:17
Buna seara,
Ascultatorii Dvs incurca vaca cu cainele, mielul cu pisica...
Vorbim despre cel mai bun prieten al omului, despre animalul cel mai apropiat de sufletul nostru...
Gaby Manole
#56 : 17/06/2011, 22:12
D-le Botin ar trebui rezolvata problema cainilor vagabonzi din curtea Spitalului Judetean Bacau. Am avut sotia internata la Maternitate si intr-o seara a avut nevoie de medicamente care nu erau in Spital pe care le-am procurat si i le-am dus. La plecare am fost "incoltit" de o haita de caini chiar la cativa pasi de Maternitate.Am fost pus la pamant, efectiv, de acesti caini si am tras o sperietura de moarte. "Norocul meu" a fost aceasta doamna doctor care coborat si a chemat cainii la ea. Pur si simplu, credeti-ma nu am avut cu cine dialoga... M-am adresat conducerii Spitalului cu rugamintea sa rezolve problema cainilor vagabonzi. Am inteles ca multi salariati se plang ca au fost muscati de acesti caini si ca nu mai au curaj sa circule prin curtea spitalului, de frica maidanezilor. Eu iubesc animalele, am un caine la curte pe care il iubesc si ma ingrijesc de el (i-am facut toate vaccinurile s.a) dar nu sunt de acord cu acesti caini din curtea spitalului. Faceti ceva... Cu respect, G. Manole
mirela
#55 : 17/06/2011, 22:12
La Oradea, apelandu-se la sterilizare, s-a redus intr-atat numarul cainilor fara stapan de acum au ramas cam 300.
Deci se poate!
Mana care poate ridica o piatra pentru a lovi poate fi folosita oricand pentru a mangaia...
Mihaela Matei
#54 : 17/06/2011, 22:02
Ne pierdem sufletul, ne pierdem umanitatea. Vom deveni o specie ciudata de monstri, iar copiii nostri vor trai in lumea pe care o construim noi astazi.
MARA
#53 : 17/06/2011, 22:00
Cine nu stie ce bucurie iti poate da dragostea unui caine, traieste degeaba.
cristina_criss112@yahoo.com
#52 : 17/06/2011, 21:59
Indivizii astia atat de insensibili nu vor ajuta in viata lor nici un animal, nici un om. Punct.
Dana
#51 : 17/06/2011, 21:58
Cine sunt domnii astia ce intra in direct si care ma judeca pe mine ca fac ce vreau cu banii mei?!
Vreau sa ii dau cainilor, acolo ii dau. Daca resursele mele de compasiune, de afectivitate si cele financiare - sunt dirijate catre niste biete animale, cine e in masura sa imi spuna mie ca e gresit?///
Elena
#50 : 17/06/2011, 21:55
Cainii nu au nici o vina ca s-au nascutpe strazi, noi nu avem nici un merit ca nea-m nascut oameni.
Andi
#49 : 17/06/2011, 21:54
E o falsa problema. Haideti sa fim civilizati (vad ca in numele civilizatiei se cere asta....) si sa recunoastem ca totul se poate rezolva fara atatea crime.
nomatter
#48 : 02/05/2011, 11:17
Multumim pentru emisiunea cu Narcis Ianau. Felicitari. Pacat ca postul nu este difuzatla scara nationala.
mary
#47 : 29/04/2011, 00:04
Buna Laurentiu,daca din greseala mai treci prin mag Maxx din Central Plaza, poate reusesti sa afli cateva informatii despre cum e adusa marfa de acolo sau daca angajatii au si contracte sau daca au actele firmei...si daca nu reusesti , iti stau la dispozitie cu placere... ar fi pacat sa nu declansam o ancheta la Supermarket Mara(asa se numeste firma, e din Focsani si e patronata de vestitul om de afaceri Laurentiu Tigaeru Rosca)....ar fi pacat sa trecem cu vederea atatea nereguli si atata evaziune fiscala.
Multumesc!
P.S. fetele sunt "instruite" sa vorbeasca
Anonymous
#46 : 02/04/2011, 23:43
Poate nu am fost destul de atent si nu am observat pe site-ul dvs. sau chiar nu aveti o rubrica prin care sa va sugeram informatii despre eventuale subiecte subtile cu un impact major, rubrica creata sub semnul confidentialitatii...
bai parinte
#45 : 23/03/2011, 13:05
sunteti mai rau ca informatorii din timpul lui Ceausescu. Mai vedeti-va bai de treaba voastra
parinte
#44 : 21/03/2011, 14:42
ei ce spune acum inspectoratul scolar cand sunt deja 2 plangeri penale pentru lovire (una cu certificat medico-legal)impotriva lui pantiru firuta , dupa cum spuneam d-na pitu si d-l lazar asteapta sa se intample ceva mai grav acestor micuti de 2,3 ani ce argumente lipsesc acelui dosar "stufos" dupa cum spunea d-l iorga?
IOAN LEFTER
#43 : 17/03/2011, 23:33
DOMNULE SECHELARIU DOAR TIMPLUL VA DA DREPTATE ORI DVS. ORI CELOR CARE VA CONTESTA!
bianca
#42 : 17/03/2011, 23:28
este cam tardiva aceasta aparitie a d-lui sechelariu dar as dori sa-l intreb de ce a tacut atat de mult si a lasat acest "conglomerat" sa intineze atat de rau numele si tot ce a facut d-lui pt acest oras si locuitorii acestuia caci acum ar parea un voda lapusneanul deoarece mintea bacauanului este deja indoctrinata cu "raul pe care l-a facut omul sechelariu acestui oras"?
Ana Maria
#41 : 17/03/2011, 22:54
Domnusle Sechelariu, daca e adevarat ce ati spus la inceputul emisiunii, referitor la increderea cu cxare i-ati girat pe Benea si Stavarache, ei bine, ati fost un mare naiv. Dovada? Uitati-va ce mizerii au ajuns acesti doi "tineri" promitatori la vremea respectiva.
Andrei - cart. Serbanesti
#40 : 17/03/2011, 22:44
Nu te lasa dl Sechelariu pana nu-l pui cu ciocu pe labe pe acest pinguin nevolnic de Strambarache
Mihai Pantiru
#39 : 17/03/2011, 22:39
Domnule Laurentiu este o emisiune excelenta. Eu am incredere ca domnul Sechelariu va reusi sa scape de aceasta caracatita vranceana Stavarache, care a indatorat Bacaul pentru zeci de ani de acum inanite, dar a avut grija sa-si umple buzunarele, indestulandu-i si pe acolitii sai.
P.S.: Nu am sa uit niciodata bunavointa domnului Sechelariu, care la o audienta in 2002 m-a scos dintr-un mare impas.
Anonymous
#38 : 17/03/2011, 22:34
nu cred nici o iota din ceea ce spne seke, iar primar romeo stavrache e un adevarat bacaoan si va castiga inca multe mandate. ba chiar ar fi bunde presedinte sa scoata tara din criza
mircea
#37 : 17/03/2011, 22:31
Domnule Botin, urmaresc cu interes emisiunea dumneavoastra, abordati intr-un stil interesant problemele pe care le deabateti. Dar am o nelamurire - de ce a ales abia acum fostul primar sa faca aceste dezvaluiri? Nu e cam tardiv de tarziu, daca-mi-e permisa aceasta formulare pleonastica?
Viki
#36 : 10/03/2011, 16:19
Se poate redifuza emisiunea cu gradinita 33 bacau?
parinte
#35 : 10/03/2011, 12:10
tot eu sunt si am uitat un aspect foarte important legat de sedinta de aseara d-na pitu . ne-ati expus cu atata duiosie ca sunte-ti mama dar sunte-ti bunica si ca ne intelege-ti ingrijorarea ,eu va pun o singura intrebare ;v-ati da nepotii pe mana d-nei pantiru si v-as ruga sa ne d-ati acest raspuns in cadrul unei emisiuni televizate (asta pentru ca ne-ati rugat insistent sa nu mai apelam la media, ca v-a deranjat foarte tare aspectul,dar si ca media nu ne poate ajuta )
parinte
#34 : 10/03/2011, 11:58
sunt total indignat de atitudinea d-nei pitu din sedinta de la gradinita 33 si am impresia ca dumneaei nu realizeaza gravitatea faptelor d-nei pantiru firuta . cum sa spui ca a-ti ajuns la concluzia ca este un caz patologic si un psihiatru refuza sa rupa mita in doua (ceea ce denota clar ca a-ti ajuns la concluzia ca respectiva este grav bolnava psihic )iar apoi sa ne linistiti si sa avem rabdare (cata pt. ca nu mai suntem sa ne mai concentram la serviciu ca nu stim cum vom gasi copilul la gradinita)dupa care sa afirmati ca poate cu ajutorul colegelor o contientiza-ti si o aduce-ti pe calea normalitatii.dumneavoastra va auzi-ti ce spne-ti?
Liviu
#33 : 09/03/2011, 21:33
Sunt de acord cu D-nul Tomescu . MARE GAFA. E evident ca sunteti cu PDL si acu e pe fata ...=))
parinte
#32 : 27/02/2011, 18:22
draga redactie numai presa ne mai poate ajuta cu inlaturarea din invatamantul romanesc a unei persoane cum este pantiru firuta de la grupa mica de la gradinita 33 care dupa toate concluziile si documentele care ne-au parvenit datorita efortului unei doamne in adevaratul sens iubitoare de copii,deoarece este clar ca aceasta femeie nu are ce cauta in preajma unor fiinte atat de vulnerabile deoarece aceasta femeie sufera de o tulburare mintala deosebit de grava in stare avansata (schizofrenie paranoida cu delir si megalomanie)acelasi episod l-a facut acum 6 ani la scoala nr 2 din pechea galati unde a terorizat un colectiv olunga perioada chiar a lovit pe profesoara carmen buhaiescu (pe care a dat-o in judecata cum ca pantiru ar fi fost lovita )a hartuit-o pe directoarea unitatii d-na mariana paun timp de 2 ani . in urma tot acestui circ si in urma unei expertize psihiatrice s-ar fi emis un act medical din care rezulta ca aceasta pantiru firuta (patilea firuta o chema pe atunci) nu mai avea dreptul de a se mai incadra in invatamantul romanesc dar..... ce face inspectoratul scolar bacau cum de aceasta femeie mai are in ingrijire copii si dupa tot ce s-a intimplat nu s-a luat nici o masura se asteapta ca aceasta nebuna sa loveasca fatal vreun copil ?cine isi asuma fapta d-na pitu sau d-l lazar?
elena
#31 : 18/02/2011, 20:23
As dori sa vad emisiunea din 14.02.2011 cu problema de la gradinita 33 .nu prind tv bacau.Multumesc.
Daraban Ionela
#30 : 18/02/2011, 09:49
Inainte de a se difuza o stire pe un post local, ar fi corect sa fie si verificata certitudinea ei. Nu a fost absolut nici o "paruiala" la Gradinita Nr 33 Bacau in data de 17.02.2011, nu a fost nici o echipa de la 112 la fata locului , iar eu ca persoana direct implicata am fost doar agresata verbal si izbita de tocul usii, in prezenta copiilor si persoane din unitate de fata, tocmai de aceasta doamna educatoare Pantiru Firuta care nu-si poate controla comportamentul. Daraban Ionela -administrator.
parinte
#29 : 18/02/2011, 09:00
doamna Firuta are intradevar o problema de comunicare . Eu cred ca sedinta e fost facuta doar de doamna Firuta pentru a atrage parintii de partea ei si de a prezenta lucrurile asa cum ii convine ei .Cred ca cei de la inspectoratul scolar ar trebui sa faca o sedinta doar cu parintii din acea grupa si sa afle direct parerile si problemele fiecariu parinte si sa le analizeze pentru a lua o masura in acest caz .Tensiunea si aceasta gradinita trebuie sa ia sfarsit pentru binele copiilor .
Anonymous
#28 : 15/02/2011, 15:56
As dori sa vad emisiunea din data de 14.02.2011 cu d-na educatoare, sunt mama unui copil de la aceasta grupa si nu prindem tv bacau, suntem abonati la dolce. As dori un Cd cu emisiunea sau o zi in care se redifuzeaza, sau alt loc unde o putem viziona. Multumesc
ionut
#27 : 14/02/2011, 22:10
Am uitat sa va spun ca la sedinta a mentionat ca nu se duce cu copii la toaleta deoarece are pauza in perioada aceea de 30 de min. si nu este treaba dansei ci a ingrijitoarei.Foarte multi parinti sau plans deoarece copii au venit acasa murdari pe lenjerie
ionut
#26 : 14/02/2011, 22:05
Am copilul in grupa doamnei Firuta, nu am avut probleme deosebite cu copilul deoarece este un copil tacut si linistit,dar eu cred ca doamna Firuta are probleme psihice.In clasa este o tensiune care tine nu de trei saptamani cum afirma razand dansa ci de la inceputul anului. Dansa are o problema cu parinti care nu sunt deacord cu dansa sau cu practicile dansei acuzandu-i ca tin cu ceilalti.A facut o sedinta in care nu era de fapt vorba despre problemele clasei ci despre problemele dansei.Are si o problema de atitudine mereu striga si tipa de fata cu copii ceea ce nu este normal.Ca si persoana nu am nimic cu dansa dar uitativa putin si la limbajul corpului si veti vedea ca nu sunt demne de un cadru didactic.Sunt mult mai multi parinti nemultumiti dar nu vor sa sune deoarece nu vor ca acest razboi sa se razbune asupra copiilor. Am sa va rog sa citi e-mailul daca se poate.
anonim
#25 : 14/02/2011, 21:39
buna seara!va scriu in legatura cu emisiunea din aceasta seara!sunt mama unui copil din grupa doamnei pantiru;va pot asigura,ca tot acest scandal a degenerat din cauza unei doamne,care se crede dumnezeul grupei,din cauza unor parinti care isi alinta la extrem copii si au petrentii ca,cadrele didactice sa se chinuie sa ii tina sub control!eu personal nu am nimic de obiectat,nu pot face comentarii care nu isi au locul ptr ca nu am intampinat nici un fel de problema!
Cornel
#24 : 09/02/2011, 09:29
as dori sa vad si eu emisiunea din data de 04.02.2010 Amurco este inamicul public numarul 1.
Unde o pot gasi.
Va multumesc anticipat
Elena
#23 : 07/02/2011, 19:15
As vrea sa stiu cand mai vine domnul primar la dumneavoastra in emisiune(in legatura cu adapostul de caini din CFR). Va multumesc!
aida
#22 : 26/01/2011, 00:08
Dr.Petrescu si cu Dr.Haralambie sunt la UPU singurele care recolteaza sauge de la un bolnav sau pun o branula, perfuzeaza pacientii cu mana lor. Dr. Petrescu nu se sfieste sa puna mana pe bolnav sa-l consulte, de multe ori am vazut cum singura sutura plagi si le ingrijea. Este o foarte buna profesionista fata de noua sefa!
Noua sefa statea in seara asta in camera de garda impreuna cu o alta asistenta si comentau spusele Dr. PETRESCU si si-a inchis telefonul cand a auzi ca dvs doriti sa intri in direct! Daca a-ti vedea cum se comporta Bilbor cu bolnavii v-ati speria la cum se tipa si ii face prosti in fata fara sa aiba vreo retinere! Benea ar face bine sa o inlocuiasca si pe noua sefa care da telefoane peste telefoane!! De ce nu face-ti un sondaj cu asistentii si infirmierii pe care doctorita o prefera ca sefa si ve-ti afla parerea fiecaruia
Anonymous
#21 : 25/01/2011, 22:25
buna seara
va spun cu sinceritate ca d na doctor isi face meseria asa cum trebuie si ca lumea e rea si aduce acuze nefondate
sa setina seama va rog de pacientii care vin sa fie tratati de acei oameni jegosi beti sau cu fel de fel de nebunii
doctorii de la upu se lovesc mereu de situatii urite
ce le pasa celor din fotoliii
abia asteapta sa dea afara personalul medical sa si aduca oamenii lor
vb din fapte sigure din din auzite
ce asistente au participat la concurs pilele lui benea??
toata stima ptr d na doctor petrescu si asistentii de la upu va multumesc o seara placuta
Laurentiu Botin
#20 : 04/01/2011, 20:41
A fost live totul!
Iacob Neculai
#19 : 03/01/2011, 16:27
Domnule Laurentiu Botin: sunt sinistat de pe Arcadie Septilici Nr50A ma numesc Iacob Neculai am o nelamurire. Pe data de 27 Decembrie 2010,Sa venit cu ajutoare,cu electocasnice si mobilier,cu masinile de la Dedeman insotite de televiziunea TV1Bacau,si un reprezentant de la Primaria Municipului Bacau.Si sa dat la toti care au casele in reconstructie numai familiei Iacob Neculai de la Nr 50A Si Iacob Daniel de la Nr 54 nu au primit nici un fel de ajutor.Noi am sunat la primarie si am vorbit cu Domnul Valeriu iar el ne-a spus ca noi nu am fost trecuti pe lista cu ajutoare de la primarie.Poate ne lamuriti si pe noi cu aceasta problema.Cu stima si respect. Va Multumim.
eu
#18 : 23/12/2010, 21:56
Daca nu aveti conditii pentru muzica live nu mai chinuiti artistii si spectatorii!
Miki
#17 : 23/12/2010, 11:56
Am o intrebare daca s-ar putea sa imi raspundeti va rog frumos!Sambata,18 decembrie a avut loc Cupa Mos Craciun la clubul ecvestru Decebal si din cate am inteles de la niste prieteni s-au difuzat imaginile in emisiunea"Desteptarea de seara" luni!
Stiu ca este data in reluare ziua urmatoare, dar chiar nu am avut cum sa ma uit. Ati putea va rog sa imi spuneti unde as putea sa o vad?O mai dati reluare cumva? Chiar imi doresc sa vad si eu, poate ma puteti ajuta! Va multumesc!
PopaGheorghita
#16 : 21/12/2010, 22:36
D-le BOTIN.Va deranjez si eu sa-mi dati un sfat.Sunt racordat racordat in caminul RAGC din 2000.Am fost primul care m-am intepat,bransamentul fiind facut cu forte propii si pe banii mei.Ca un bun,m-am gindit ca daca tot sap santul sa pun o teava PVC mai mare,in ideea ca vor dori si altii sa se branseze.Asta nefiind nimic,dar acum ce ma derajeaza,golanii de la RAGC au racordat inca vreo 5 locatari in bransamentul propietate le-au luat banii moca iar eu nu am presiune decit cind vecinii pleaca la munca.Va rog frumos sa-mi dati un sfat intrucit acum sunt handicapat si nu ma descurc.Ma scuzati de deranj si va urez sarbatori fericite alaturi de cei dragi.
un prost
#15 : 01/12/2010, 09:07
referitor la titlul din desteptarea ,cat si al emisiunii ;mie greata de romania mie scarba ca traiesc in romania .
racaceanu carmen denisa
#14 : 01/11/2010, 20:46
abia astept sa se filmeze la stiudioul desteptarea emisiunea care va avea ca invitat pe Romeo Tanase si clubul lui Dance Energy Bacau.
emi
#13 : 18/09/2010, 20:09
Nu am crezut vreodata ca am sa vad la o televiziune locala asa ceva.D-le Botin, cred ca locul dvs este la una din marile televiziuni nationale in maxima audienta. Felicitari pentru curajul de care dati dovada si pentru modul in care stiti sa faceti ceea ce dorim cu totii de la o televiziune. tot asa si sa stiti ca le-am spus si colegilor mei-"nu trebuie sa o dam dupa cires" vb dvs. cat despre ceea ce ne spuneti im legatura cu ceea ce face primarul, sau nu face, sa stiti ca nu mai ne lasam prostiti. Suntem cu dvs!
sasa
#12 : 17/09/2010, 13:08
DL. BOTIN trage-ti un semnal de alarma si verifica-ti va rog,referitor la disponibilizarile care sau facut la OFICIUL de CADASTRU si PUBLICITATE BACAU.Ce criterii au stat la baza?Intrebati-l va rog pe acest ing.mecanic MIROSIANU.
botezatu
#11 : 08/09/2010, 22:16
Cazul cel mai grav, ce trebuie cercetat la fata locului, il reprezinta Scoala cu clasele I/VIII Nr. 2 Dragomir (Bisca), Comuna Berzunti, unde invata 85% elevi de etnie rroma. Plafoanele s-au prabusit din cauza infiltratiilor datorate precipitatiilor, iar acoperisul este in pericol de a se prabusi si el. Dezinteresul aratat de autoritatile locale, dar si de fostul director, care a condus Scoala din Berzunti timp de 16 ani, poate fi incadrat la discriminare sau chiar rasism!!!! Exista chiar o situatie urgenta care trebuia trimisa ISJ-ului Bacau in data de 09.07.2010, pana la ora 16, dar nici la aceasta ora primarul si contabilul nu au dat curs unei solicitari legale obligatorii. Probabil ca situatia este extrem de grava in ce priveste transparenta cheltuirii banului public. Director, Prof. Dr. Bogdan Botezatu
anielle
#10 : 02/09/2010, 17:05
Va multumesc anticipat si poate trageti un semnal de alarma in privinta asta si cineva din orasul asta se sesizeaza si se iau masuri, nu mi se pare corect ca acei "patroni" care detin trenulete,carusele... niste vechituri de 20 ani, uzate din toate punctele de vedere (moral si fizic), care nu prezinta nici o siguranta, sa ne sfideze ori de cate ori au ocazia cu prestatia lor, care lasa de dorit si suntem obligati sa-i suportam intr-un spatiu liber de joaca pentru copilasi.
Va multumesc,sunteti deosebit in meseria dvs!
Anielle
#9 : 02/09/2010, 14:20
Domnule Botin va simpatizez f.mult, sunt mamica unui baietel de 3 ani si tin sa precizez ca orice mama care are un copilas plin de energie,careia ii pasa de el, se bucura la fiecare zambet a lui..ma simt nevoita sa evit dintr-un motiv "penibil" zic eu, scoaterea copilului meu in parcul Cancicov,simt o discriminare daca o pot zice asa, intr-un loc unde ar trebui sa fie public,in folosul societatii si GRATIS, NU SA MA SIMT UMILITA, ori de cate ori copilul meu merge si vede langa acele topogane,leagane publice , "smecherii" care si-au montat niste utilaje vechi, improvizate si ponosite de trecerea anilor, CONTRACOST 5 RON/3-5 MIN cica destinate "distractiei" copilului , profita din plin de dorinta nemarginita de a se juca a copilasilor si de naivitatea parintilor care vrand /nevrand scot din buzunare sume considerabile pentru vremurile in care traim..deci cu alte cuvinte cum sa-i explic copilasului meu de 3 ani ca "JOACA" lui la alea este limitata, se poate bucura un timp scurt, o tura,doua..pe urma mami nu-si permite ,pentru ca si asa este scump ori de cate ori se merge in parc. Ma simt ultimul om cand imi iau copilul plangand si cu sufletul distrus ca el nu se poate juca intr-un parc PUBLIC ,unde nimic nu ar trebui sa-l opreasca.
Nu mi se pare corect sa platim la "smecheri" pentru zambetul unui copilas nevinovat, cand asemenea "utilaje" vechi si contracost n-ar trebui sa fie intr-un spatiu public!!!
Daca tot se considera ca e normal ca o parte a parcului sa fie privata , ma intreb de ce nu-l transforma intr-un PARC PRIVAT ,unde daca iti permiti intri,daca nu..NU
Razvan I.
#8 : 15/08/2010, 21:28
Succes pentru emisiune ,mai miscati cumva autoritatile din loc ,intr-un oras si intr-o tara in care nimic nu misca totul se duce de rapa ! Am si eu o MARE PROBLEMA care zic eu este demna de luat in atentia dumneavoastra spre a fi discutata si care poate are si ecou prin dumneavoastra spre autoritatile locale pt. a lua urgent unele masuri. Dupa unele lucrari de asfaltare,carpire,sau simple decopertari ale astfaltului ,in majoritate parte a orasului, in decursul acestui an ,au ramas in urma o multitudine de trecere pietonale ne marcate corespunzator,cu semnele aferente de pe marginea strazii intoarse invers sau acoperite de copaci ,ceea ce induc grav in eroare sute de soferi ce nu opresc la timp pentru a trece copii,batrani... pietonii in general . Aceasta GRAVA PROBLEMA se resimte si in zona in care locuiesc impreuna cu familia mea ,pe strada Stadionului (zona in care suntem si vecini cu dumneavoastra) care are la intersectia cu strada Alecu Russo 2 TRECERI DE PIETONI complet sterse si nemarcate corespunzator cu indicativele de pe margine intoarse invers si marcajul de pe strada sters aproape complet . In fiecare zi cand trec pe aici vad pietoni care se feresc de masini ,soferi care injura pietonii ca trec prin zona nemarcata,aceastia nestiind ca aici este sau mai bine spus a fost o trecere de pietoni SI CEL MAI GRAV ESTE CA ZILNIC APAR SITUATII IN CARE COPII SI OAMENI VARSTNICI SUNT LA UN PAS DE A FI ACCIDENTATI DE SOFERI CARE NU SUNT INFORMATI CORECT DE UN MARCAJ SAU UN SEMN VIZIBIL SI CRED CA ACELE PERSOANE NU TREC PE UNDE TREBUIE STRADA SI NU POT FRANA DIN TIMP PENTRU A PREVENI TOATE ACESTE SITUATII . Cateodata m-am saturat cand trec strada impreuna cu copilul meu sa racnesc la soferi sa opreasca aratandu-le marcajul sters si semnul de trecere de pietoni intors intr-o parte . In sperata ca cineva va vedea aceasta GRAVA PROBLEMA va multumim anticipat !
vasilica
#7 : 21/07/2010, 22:27
bunaseara,intrebati-l pe dl. Berca despre relatia cu dl.primar de la Prajesti,si daca este multumit de notele luate la "bacalareat".
Elena
#6 : 15/07/2010, 09:58
Laurentiu este un tip extraordinar!Cred ca este cel mai bun realizator de emisiune de pe meleagurile noastre.Din punctul meu de vedere cred ca este cu mult si peste unii din capitala.Dar noi avem nevoie aici de el asa ca ii dorim multa sanatate si emisiuni cat mai multe.
jan
#5 : 10/06/2010, 22:14
sa citeasca dl.director cele 8 articole din devizul de debransare.N U se poate ca 10 taieturi si suduri de 1/2 sa coste 2050 lei.cat este ora de manopera? este srigator la cer.
Costel Rohozneanu
#4 : 25/05/2010, 21:39
Felicitari pentru emisiune!

Oare se va intampla ceva in educatie daca nu suntem UNITI?
Emilian
#3 : 09/05/2010, 20:43
Sunteti surprinzator de acid si bine documentat.Cateodata nu-mi dau seama cum reusiti sa-i faceti, indiferent de invitati, sa se simta si in largul lor dar si sa incaseze intrebari incomode fara sa se supere. Am venit de ceva timp din Italia, am urmarit toate televiziunile locale si asa ceva nu am mai vazut,saptamana trecuta cand ati vorbit cu telespectatorii. Felicitari, sunteti cu multe clase peste toti!
Emilian Ladau
vasilescu ion
#2 : 13/04/2010, 17:53
super emisiune cu secretarul primarie. tineti-o tot asa domnu Botin, nu-i iertati ca trebuie sa plateasca. felicitari
AVRAM MARCELA ANDREEA
#1 : 12/04/2010, 21:57
PERSOANA CU HANDICAP POATE CIRCULA CU LEGITIMATIA DE PERSOANA CU HANDICAP PE AUTOBUZU? SI DE CAND PUTEM CIRCULA CU ACEA LEGITIMATIA?

STIRILE TV BACAU


Get Adobe Flash player


MIERCURI
0:00 Desteptarea de seara ®
00:30 Videoclip
06:55 Prima ora
08:00 Stirile TV Bacau ®
08:30 Desteptarea de seara ®
10:00 Teleshopping
12:00 Videoclip
12:55 Prima ora ®
14:00 Info Music
16:00 Teleshopping
17:00 Desteptarea de seara ®
18:30 Stirile TV Bacau
19:00 Videoclip
19:30 Impact
20:30 Realitatea zilei
21:00 Desteptarea de seara
22:30 Stirile TV Bacau ®
23:00 Desteptarea de seara ®